2015. április 26., vasárnap

Életjel

Sziasztok!

Kicsit elhanyagoltam a blogot, amiért elnézést kérek, nagyon sok dolog összefolyt mostanában.

Köszönöm mindenkinek, aki drukkolt a Lélekszilánkoknak, sajnos az Aranymosás most nem sikerült. Indoklás ugyebár hivatalból nincs, nagyon sokat lehetne ezt a dolgot elemezni, de úgy gondolom felesleges. Már a pályázat lefolyása alatt találtam egy nagyon szimpatikus kiadót, a legfőbb célom, hogy felfejlesszem a Szilánkot olyan szintre, hogy befogadják. :)

Viszont vannak sokkal jobb híreim is! Elég régóta nem adtam hírt nyomtatásban megjelent dolgokról.
Ebben az évben jelen pillanatban úgy néz ki (ezeket tudom biztosra mondani) két kötetben jelenek meg: az egyik egy mesekönyv, ahol Az első hó című mesém debütál, ez a mese azért is érdekes, mert az adventi mesekalendáriumban is helyet kapott tavaly télen.
A másik egy irodalmi kötet, ami az anyák napjához kötődik, ide a Porszemek című írásom került be. Ez a novella azért különleges számomra, mert általában szeretek csiszolgatni a irományaimon utólag, így majdnem mindig előző évi dolgokkal pályázok. Ez viszont egészen friss, februárban írtam. Merem remélni, hogy ez a fejlődést mutatja, és nem pusztán szerencse dolga volt.

Ezen felül adós vagyok tavalyi eredményekkel is:
Összesítve elmondhatom, hogy szép eredményeim lettek: egy 1. helyezés, három 2. helyezés, két különdíj, egy 9. helyezés, és két nyomtatásban megjelent novella. (a 9. helyezett novellát már olvashatjátok az oldalon)

Képet holnap tudok mellékelni az oklevelekről. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése