2014. május 2., péntek

Helyzetjelentés

Sziasztok!

Mint azt korábban említettem, az idei év csodásan indult irodalmi szempontból, hiszen életem első novellája januárban különdíjas lett egy pályázaton, illetve egy másik írásommal lehetőséget kaptam egy antológiában való megjelenésre. Ez az antológia elkészült, és megjelent, tehát mostantól kezdve kézbe is lehet venni a nyomtatott példányt, benne a "Születésnap"-pal. Privát üzenetben tudtok rendelni :)



Lélekszilánkok... TUDOM, TUDOM :( Bocsánat. Hétfőn érettségizek, jövő hétvégén pedig előadásom van (aki teheti jöjjön el Képzelt riportra 9-én Szombathelyre, vagy 10-én Budapestre a Kongresszusi központba!). Tehát utána várható a történet folytatása. Az előzetes terveim szerint még hét fejezeten keresztül izgulhatunk Elisabeth-ért, de utána is érdemes visszalátogatni, hiszen már tervben van egy következő történet, amit remélhetőleg hasonló örömmel olvastok majd. :) Ezen kívül készülök nektek érdekességekkel, kimaradt részekkel (mert bizony volt, hogy több oldalnyi landolt a "kihúzott" doksiban), illetve ehhez kapcsolódó háttérképekkel, órarenddel, könyvjelzőkkel, valamint a végén egy nyereményjátékkal.

Köszönöm mindenkinek, aki a honlapomra látogat, és olvas, nagyon jól esik :)

Aki vizsgázik, annak sikeres érettségit/államvizsgát/nyelvvizsgát kívánok, és ne felejtsétek: olvasni jó! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése