2020. december 31., csütörtök

Várólista csökkentés 2021

Az elmúlt négy évben sikerrel vettem az akadályokat, 2016-ban, 2017-ben, 2018-ban és 2019-ben is elolvastam a bűvös tizenkettőt, az ötödik évben, 2020-ban viszont csúnyán elhasaltam. Lehetne ezt a körülményekre fogni, meg arra, hogy lecsúsztam a „hivatalos” jelentkezésről, tehát nem volt „tétje”, de kár szépíteni, bizony idén nem olvastam annyit, mint kellett volna. Most viszont összeállítottam a jövő évi könyvkupacot, a felhívásra pedig, melynek lényege, hogy a régóta elolvasásra váró könyvek listája év végére csökkenjen, megint egyfajta koncepció mentén válogattam. A 2021-es lista a nem volt időm és nem érdekelt köré szerveződött, és bizony vannak olyan több éve (ezen a listán is) várakozó példányok, amiket ha idén sem sikerül megszelídítenem, akkor bizony az eladom polcon landolnak. Ha te is jelentkeznél, ITT teheted meg!

A verseny-könyvek:
1. Becca Fitzpatrick: Black Ice – Tükörjég
2. Kukorelly Endre: Mind, átjavított, újabb, régiek
3. Csabai Márk: Így öltek ők
4. A. M. Aranth: Acorenu – Kiválasztva
5. Kedves Tibor: A rinocérosz terápia
6. Golden Keyes Parsons: A Napkirály árnyékában
7. Jászberényi Sándor: A lélek legszebb éjszakája
8. Nedim Gürsel: Allah lányai
9. Susan Abulhawa: Hajnal a tiltott kertben
10. Hidasi Judit: 99 gondolat a szeretetről
11. Papp Diána: Most élsz
12. Chuck Hogan: The Town – Tolvajok városa

És a cserelista:
1. Mary E. Pearson: Tolvajok tánca
2. James Dashner: Halálparancs
3. Theresa Révay: A muránói üvegműves lánya
4. Gioconda Belli: Nők országa
5. Mary E. Pearson: Az árulás szépsége
6. Fábián Janka: Búzavirág
7. Anne Bishop: Holló a hollónak
8. Jón Kalman Stefánsson: A halaknak nincs lábuk
9. Kolozsi László: A farkas gyomrában
10. Fábián Janka: Koszorúfonat
11. Orhan Pamuk: Az ártatlanság múzeuma
12. Kurt Vonnegut: A hamvaskék sárkány



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése