2023. december 16., szombat

Várólista csökkentés 2024

Két év kihagyással újból nekiveselkedem a kihívásnak, mert bár négy évig sikerrel vettem az akadályokat, 2016-ban, 2017-ben, 2018-ban és 2019-ben is elolvastam a bűvös tizenkettőt, az ötödik és hatodik évben, 2020-ban és 2021-ben viszont csúnyán elhasaltam. Egyrészt ez el is vette a kedvem, másrészt a pandémia okozta változások engem sem kerültek el. A könyvek viszont gyűltek, nekem pedig újra lett kedvem olvasni, így azt gondoltam, ha csak egy olvasáshoz kapcsolódó kihívást csinálok meg az évben, akkor legyen ez. Ha te is jelentkeznél, ITT teheted meg!

A verseny-könyvek:
1. Becca Fitzpatrick: Black Ice – Tükörjég (Elolvasva: 2024.01.07., Molyos olvasás ITT)
2. Jaymin Eve – Leia Stone: Anarchy – Anarchia (Elolvasva: 2024.01.13., Molyos olvasás ITT)
3. Sławomir Mrożek: Hazatérésem naplója
4. A. M. Aranth: Acorenu – Kiválasztva
5. Kedves Tibor: A rinocérosz terápia
6. Golden Keyes Parsons: A Napkirály árnyékában
7. Bret Easton Ellis: Glamoráma
8. Nedim Gürsel: Allah lányai
9. Sarah Vaughan: Egy botrány természetrajza
10. Szöllősi Mátyás: Simon Péter
11. Papp Diána: Most élsz
12. Chuck Hogan: The Town – Tolvajok városa

És a cserelista:
1. Roman Szencsin: A Jeltisev család
2. Lanczkor Gábor: Folyamisten
3. Theresa Révay: A muránói üvegműves lánya
4. Gioconda Belli: Nők országa
5. Janet Skeslien Charles: A párizsi könyvtár
6. Cassandra Clare: Csontváros
7. Darynda Jones: Második sírhant
8. Kiss Nikoletta: Régmúlt napok fénye
9. T. S. Thomas: Londinium hercege
10. Vámos Miklós: Húrok
11. Orhan Pamuk: Az ártatlanság múzeuma
12. Steven Saylor: A holtak méltósága



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése